top of page

הבלוג של קלוצמן

מה ייחודי בבירה קלוצמן

אז מה ז

ה בירת הדרים? רוב הבירות כיום מופקות מחיטה או שעורה, וטעמן, בין אם הן כהות ומרירות או זהובות וקלילות- יכול בהחלט להזכיר איזשהו סוג של דגן. אנחנו חיפשנו לשבור את הסטיגמה של הבירה האירית והכבדה, ולהביא לכם בירת הדרים קלילה ומרעננת, שמגיעה היישר משדות ההדר שאנו בקלוצמן מגדלים בנאמנות כבר מעל ל100 שנה.


מבין המבחר הענק של בירות שיש כיום בשוק - בירות בבקבוק, בפחית, בהירות, כהות, מסוננות, לא מסוננות, אפשר למצוא אחת אשר בולטת במיוחד בטעמה – בירת ההדרים.

בירת ההדרים הבוטיקית שלנו, נוסדה מתוך שיתוף פעולה של בן המשפחה, בן אלון, ביחד עם מייסדי הבירבאזאר, מבשלה יפו- תלאביבית המתהדרת בבירות קראפט בוטיק ישראליות הבולטות בייחודן ובטעמן העשיר, ושכמובן נתנו מהטאץ' שלהם. ייחודיות ההכנה:

מה שבאמת מיוחד בבירה ישראלית זו הן שיטות הייצור האינטרנציונלית שבן אלון חקר בשנים האחרונות במזרח הרחוק ובסיציליה שבאיטליה. השיטה האיטלקית למשל, שמאוד נדירה במדף הבירות הישראלי, היא שיטה המעניקה לבירה מרקם עשיר, קליל ורענן, כמו גם השיטה הסינית שהיא בעצמה שיטה מאוד ייחודית ומעניינת איתה מגיעים לטעמים נפלאים של חמיצות עם מתיקות רעננה ומרירות שמתאימה בדיוק לחיך הים- תיכוני.

יחד עם כל זה, החלטנו להוסיף לבירה את האהבה שלנו- פירות ההדר. במשק אשר עובר איתנו מדור לדור, אנו מגדלים את פירות ההדר הנדירים שיש כיום בעולם, כמו ברגמוט וליים, אותם ייבאנו מארצות אקזוטיות- מתוך רצון לגיוון ולחידוש הפרדסים הוותיקים שלנו של לימון, קלמנטינה ותפוז.

האיכות משתלמת: את הפירות הנדירים שלנו אנו משווקים למסעדות שף בכל רחבי העולם אשר מעוניינים בטעמים ייחודיים ומרגשים שאינם מזכירים אף פרי אחר. בשנים האחרונות אף זכינו במספר פרסים בכל רחבי העולם על הטעם והייחודיות של הפירות שלנו, ובפירות אלה בדיוק אנו משתמשים להכנת הבירה.

השילוב בין משקה הבירה, שהוא משקה כה נפוץ ואהוב בקרב הישראלים, ובין פירות ההדר שהם הם מהות הישראליות בפני עצמה, יצר משקה מיוחד וססגוני שכל כך מתבקש בשוק הישראלי, ובידינו נפלה הזכות, מפאת ניסיוננו העשיר בפירות הדר, והניסיון המוצלח כל כך של צוות הבירבאזאר להביא לכם ולכן את המשקה הכי שמח שתוכלו למצוא במדף הבירות – בירת ההדרים.

אז עם טכניקות הבישול המיוחדות ובתוספת הבלתי מתפשרת של פירות ההדר המיוחדים שלנו הצלחנו ליצור את בירת הליים המרעננת, בירת הברגמוט המפתיעה, בירת הלימון אינטרדונטו האיטלקי וכמובן בירת הקלמנסי שמקורה בפיליפינים ומכילה את הדר הקלמנסי המזכיר בטעמו בננה ובעל ארומה נפלאה שמתפצפצת בפה.

המשקאות שלנו הם המעניינים וחדשים בנוף הישראלי, נועדו לגוון לכם את חיי הלילה, וכדי שתוכלו לטעום מכל אחד מהחידושים שלנו- יצרנו את מארז ההיכרות שלנו שמכיל בתוכו את כל סוגי בירות שאנחנו מייצרים.

מוזמנים באהבה להתנסות בטעמים החדשים, ולהנות מבירה ישראלית באמת.


bottom of page