top of page

הבלוג של קלוצמן

לקנות בירה אונליין – רק דרך בירה קלוצמן!

מציאות החיים בתקופת הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו, דבר שמתבטא ברכישה של הרבה יותר מוצרים אונליין. הדבר מורגש היטב גם בכל הקשור לבירות שאנו כל כך אוהבים ועל כן אין זה פלא שגם את בירה קלוצמן הכל כך מיוחדת ניתן לרכוש בימינו מבלי לצאת מהבית. מתעניינים ברכישת בירה אונליין ולא מכירים עדיין את בירה קלוצמן? מייד תבינו מדוע מדובר באפשרות הכי מפנקת שתוכלו לספק לעצמכם.


בירת קלוצמן – בירת בוטיק אצלכם במקרר

המוח הישראלי היצירתי הביא לעולם אינספור שינויים מבורכים לאורך השנים וכעת גם עולם הבירות נכבש באמצעותו. כיום ניתן למצוא סוגי בירות ישראליות מיוחדות במינן, בירות קראפט בסגנון בוטיק שמיוצרות בתהליכים קפדניים. בירה קלוצמן היא דוגמא מצויינת לכך ומספיקה לגימה אחת כדי להבין זאת. אם תשכילו לקנות בירה אונליין דרך אתר החברה, תזכו בטעמים נפלאים שלא תמצאו בשום מקום אחר על הגלובוס – בירות עם שילובי טעמים מנצחים של פירות, המשלבות בהרמוניה מושלמת בין מרירות עדינה של מרכיבי הבירה המקובלים, לצד מתקתקות וחמצמצות ממכרות, מה שיוצר איזון טעמים שלא ניתן להישאר אדיש אליו.


הרכישה דרך החנות המקוונת של קלוצמן תספק לכם עוד מספר יתרונות בולטים מלבד טעם נפלא בכל לגימה. למשל, חיסכון בזמן ובכסף. במקום לחכות בתור בסופר רק בשביל רכישה של אותם מותגי בירות חסרי ייחודיות, תוכלו בלחיצת כפתור להזמין את כל מגוון הבירות של קלוצמן במארזים מפנקים ובמחירים מפתיעים ומשתלמים. תוסיפו לכך פחות מגע עם אנשים, מה שמאוד מומלץ לאור נגיף הקורונה שעדיין מסתובב בקרבנו, ומייד תבינו מדוע אין לכם שום סיבה לצאת מהבית בשביל לחדש את מלאי הבירות שלכם.


אז אילו בירות של קלוצמן תוכלו להזמין?

הנה כמה דוגמאות לבירות הנפלאות שתוכלו לרכוש אונליין דרך האתר של חברת קלוצמן:

· אינטרדונאטו – בירה מושלמת לחובבי החמיצות, המבוססת על שם פרי ההדר המיוחד. היא מכילה 5.2 אחוזי אלכוהול ומאופיינת ברמת חמיצות גבוהה, לצד מרירות עדינה. זוהי בירה נפלאה לכל סיטואציה ואירוע.

· קלמנסי – בירה ייחודית ומופלאה בצבע בננה ועם ארומת פרדס ממכרת. זוהי בירה מאלזית במקור, המבוססת על הדר הקלמנסי ונחשבת לקלילה מאוד (רק 4.5% אלכוהול) ולכזאת שמתאימה לכל ארוחה או סתם כך בים מול השקיעה.

· קאפיר ליים – בירה נהדרת שתזכיר לכם את החופשה המשפחתית בתאילנד, בזכות פרי הקאפיר ליים הגדל שם. היא מאופיינת בשילוב טעמים אלוהי של למון גראס יחד עם דבש וכאמור, פרי ההדר הנהדר.

· ברגאמוט – בירה חזקה באופן יחסי (למעלה מ-6 אחוזי אלכוהול) עם שילוב משולש מנצח – חמיצות לימונית, מתיקות תפוזית ומרירות קליפתית. היא נהדרת גם בטמפרטורת החדר בימים קרים במיוחד.


ישנן עוד בירות נהדרות תחת המותג המנצח קלוצמן, אבל את המסר כבר הבנתם: כשמחפשים לרכוש אונליין בירת בוטיק ישראלית מפנקת – בוחרים בקלוצמן!


bottom of page