top of page

הבלוג של קלוצמן

איך תעבירו את הסגר הזה בקלות?

שוב סגר, שוב הימים מתארכים, שוב השגרה מופרת… אז מה יום מיומיים? איך נהפוך דווקא את הסבב הנוכחי למועיל ואפילו נחמד? הנה כמה רעיונות נהדרים שיפיחו חיים בסגר הקרוב (האחרון, הלוואי).

גלו את האמן הפנימי שבכם

כן, כן, אל תביטו בנו ככה, לכל אדם יש אמן פנימי. יש תחביב אהוב שהזנחתם? או אולי אין לכם מושג במה אתם טובים או מה אתם אוהבים לעשות? זה בדיוק הזמן להסיר את האבק מתאי המוח העסוקים כל הזמן בעבודה ושגרה ולעשות את החיים יפים הרבה יותר. אז איך תגלו את האמן המסתתר? תוכלו פשוט לנסות, ולראות מה עושה לכם טוב. אפשרות נהדרת שמעבירה את הזמן וגם מספקת מאוד היא לקחת רהיטים ישנים או כאלה שזקוקים לשדרוג קל ולצבוע אותם מחדש (האינטרנט עמוס ברעיונות מגניבים!), תוכלו גם להזמין פאזל ענק ולהרכיב אותו תוך כדי שאתם מאזינים לפודקאסט בנושא שמעניין אתכם או להתחיל לגדל עציצים במרפסת או בבית. אין לכם מושג איך זה יהפוך כל יום לבעל משמעות, יספק לכם תעסוקה וגם יעזור לכם לרכוש כישורים חדשים.

נטפליקס וחבריו

אם הגעתם עד לסגר השלישי בלי להכיר מקרוב (קרוב מדי) את נטפליקס ויתר שירותי הסטרימינג, אתם חייבים לגלות לנו את הסוד. אין מה לומר, יש ימים שנועדו לצפייה מרתונית בסדרה חדשה ולהתמכרות לא מזיקה במסך הקטן. וכשהסגר השלישי קורה בעיצומו של החורף הסוער – זה אפילו נותן לנו סיבה נוספת להידבק לספה. זה בדיוק הזמן להציץ לחייהם המתוסרטים של כוכבים בסקנדיביה הרחוקה, בברזיל האקזוטית או בארצות הברית המוכרת, להיסחף אחר דמויות ועלילותיהן וללכת לאיבוד בין סיפורים שלא כוללים מסכה-בידוד-חיסון וכיוצא בזה.

לצד תכנים עלילתיים, נטפליקס מציעה גם מגוון רחב של תכנים דוקומנטריים מעשירים. דווקא עכשיו, כשהמוח שלנו אולי עובד פחות מבדרך כלל, עודדו את עצמכם לרכוש ידע חדש ולפתוח את הראש לסוגיות חברתיות, בריאותיות ואנתרופולוגיות מעניינות. פופקורן בצד, שמיכה נעימה – ואתם מסודרים (לפחות עד הסגר הבא)!

הכירו את הטיפה המרה

טוב, זה היה ברור שזו תהיה אחת ההמלצה שלנו, לא? ככלות הכל, עשינו מאהבתנו לבירה ומהידע שצברנו קריירה! הסגר הוא הזדמנות מעולה להכיר מקרוב כמה משקאות חריפים שווים, בעיקר כאלה שכיף לסגור איתם את היום (או לפתוח, הרי כבר סיכמנו שהשגרה עפה לנו מהחלון…) וכיף לשתות גם לבד. בירה ישראלית עונה בדיוק על הדרישות האלה. הסגר הוא אחלה תקופה שבה אפשר להתנסות בטעמים חדשים, להכיר כמה מהמבשלות האיכותיות שיש בארץ ולתת כבוד לייצור ישראלי כחול לבן. בהתאם לטעמים שבחרתם ולתווים המיוחדים שיש לכל בירה, תוכלו להתאים את התפריט ולשדרג את טעמיה עוד יותר. לפחות לגבי קולקציית הבירה של קלוצמן, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא נהדרת, מודגשת וטעימה גם ללא חטיפים נלווים.




bottom of page