top of page

הבלוג של קלוצמן

איך מכינים את הבירות המיוחדות שלנו?

הכנת בירה מהווה תהליך מורכב ולכן לא מפתיע, שלכל סוג בירה ייחודיות משלו. מגוון גוונים אפשריים של טעם, משתלבים עם ריח ("ארומה") ומראה ואפילו עיצוב הבקבוק עצמו, משפיע על החוויה. אם מדברים על בירות מיוחדות, קלוצמן נמצאת בהחלט במעלה הרשימה. מה מיוחד בבירות קלוצמן וכיצד מכינים אותן?


סוד הבירה, על קצה המזלג

בתמצית, הבירות שחברת "בירה קלוצמן" מפתחת ומייצרת, ייחודיות בכך שהן בירות בוטיק מבוססות פירות הדר. עד כאן נשמע מעניין, אבל לא כל "בירה בוטיק" היא באמת בירה איכותית ולא דומה פרי הדר אחד למשנהו. עם כל הכבוד לתפוז או ללימון הרגילים, יש פירות מיוחדים. שלבו זאת עם בירה שלוקחת את קונספט ה"בוטיק" בגישה המקצועית ביותר ותקבלו בירה מיוחדת במינה. כל זה מתחיל, ב..

חומרי גלם יוצאי דופן

כל אחת מהבירות שלנו, מבוססת על זן נדיר ומיוחד של לימון: לימון האינטרדונאטו מסיציליה, סוג לימון נוסף שגדל באיטליה ובסין, פרי הקפיר ליים מתאילנד ופרי ההדר מזן קלמנסי מאסיה. לימונים אלה מגודלים על ידי משק קלוצמן בפרדסים בעמק חפר, אשר נמצאים בבעלות המשפחה מזה יותר מ-100 שנה. עוד לפני נושא הבירה, משק קלוצמן עצמו נחשב כמוביל בתחומו ובולט עולמית, בייצור פרות הדר מיוחדים. הדבר מתבטא בביקוש המתמיד למוצרים יוקרתיים אלה במסעדות יוקרה ברחבי העולם וכמובן גם בארץ. חומרי גלם איכותיים הם רק ההתחלה כמובן. מה הלאה?


מתכונים מעולים

מתכוני ייצור הבירה, אשר פותחו ושוכללו ב"בירות קלוצמן" במשך השנים, מהווים את המפתח לתוצאות המעולות. כל אחת מהבירות המיוחדות של "בירות קלוצמן", מבוססת על סוג מיוחד של לימון - את כולם מגדלים במסגרת משק קלוצמן הוותיק עליו סיפרנו. כל אחד מפרות ההדר הנדירים האלה, מוסיף למתכון את המאפיינים, הטעם והארומה המיוחדים שלו. חומרים מעולים יש, מתכונים - לא פחות טובים. איך הופכים את זה לבירת בוטיק מעולה?


תהליך איכותי, ללא פשרות

הבירות מיוצרות כולן בתהליך איכותי ביותר, בשיתוף פעולה עם מבשלת ביר-בזאר. זאת, על פי התאמה קפדנית בין מתכוני בירה לבין זני פירות ההדר המיוחדים של משק קלוצמן. כתוצאה מכך, מובלט אופיו המיוחד של כל זן פרי, במסגרת הבירה במצבה הסופי ובהרמוניה מושלמת איתה. כל בירה של קלוצמן, פירותית אך גם ייחודית! חשוב לציין, כי שיטה זו שונה משיטות מקבילות במשקאות דומים. לא מדובר כאן על שימוש בארומות קליפות הדרים ולא על שימוש במינונים נמוכים ולא, זה גם לא דומה אפילו ל"שנדי".


והתוצאה..

התוצאה של תהליך מיוחד ומוקפד זה, היא ארבעה סוגי בירה - כל אחת מהן איכותית, ייחודית, פירותית וגם ישראלית! תודות לתהליך הייצור המדויק, אשר מתבצע בכמויות קטנות ובאיכות מרבית, מדובר פשוט בבירה מעולה! אכן, בירות "בוטיק" במלוא מובן המילה ובאיכות בינלאומית.



bottom of page