top of page

הבלוג של קלוצמן

מתנה מיוחדת לחג- בירה!

החג מתקרב אלינו בצעדי ענק ולאחר משבר הקורונה שפקד אותנו בשנה שעברה, כמעט כולנו מארחים או מתארחים. אם אתם מתארחים אצל בני משפחה יקרים ואהובים ואתם מעוניינים להפתיע אותם במתנה לא שגרתית לחג, אין ספק שמארז בירה מפנק וייחודי הוא הבחירה הטובה ביותר. כמובן שלא מדובר בסתם מארז של בירות שניתן לרכוש בסופר, אלא מארז של בירות ישראליות ואיכותיות אשר הוכנו באהבה רבה ומקצועיות, מה שהעניק להם טעם סופי מושלם.

אין כמו מתנות

בינינו, אין כמו לקבל מתנה, אבל אין כמו לקנות מתנה גם לאנשים אהובים ויקרים. רכישת מתנה היא חוויה של ממש. מדובר על תהליך שכולל בו חיפוש אחר מתנה שמקבליה יאהבו אותה, יתרשמו ממנו ויהיו מרוצים. בעוד שניתן לרכוש את המתנות הסטנדרטיות שכל אדם חושב לרכוש אותן בחגים לבני המשפחה שלו או לאנשים שהוא מתארח אצלם כגון: זר פרחים, קופסת שוקולד איכותית, בושם טוב, מפה, כלי מטבח מסוגים שונים ועוד, ניתן כיום לרכוש מתנה משודרגת לחלוטין אשר תפתיע מאוד את מי שמקבל אותה. אם אתם יודעים שמקבלי המתנה שלכם חובבי בירות משובחות, זה הזמן להפתיע אותם עם מארז בירות ישראליות משובח, המציע בירות מגוונות מבחינת הסוג והטעם שלהן ומאפשר לכל אדם להנות מטעמים מדהימים. גם אנשים שלא בהכרח שותים בירות ביומיום שלהם, ישמחו מאוד לטעום בירות שבהחלט לא טועמים כל יום.

איך תבחרו את מארז הבירות המושלם כמתנה לחג?

על אף שכיום ניתן למצוא מגוון סוגי בירות מיוחדות אשר ניתן לרכוש מהן מארז לחג, אין כמו מארז איכותי של בירות ישראליות. הסיפור מאחורי המתנה גם הוא כמובן חשוב מאוד ועל כן, אם תרכשו בירות ישראליות של מותג ישראלי שיש לו סיפור כלשהו, שהוא מותג של ממש ובעיקר, אשר ידוע שהוא יודע כיצד להכין את הבירה הטובה ביותר, זה ללא ספק יכולה להיות המתנה הכי מושלמת שיש. כל שעליכם לעשות זה למצוא את המותג הישראלי הטוב ביותר, אשר עוסק בייצור בירה מיוחדת בטעמים שמרבית האוכלוסייה לא טעמה, לבחור כמה בקבוקים מיוחדים, כאשר כל בקבוק בירה מציע טעם אחר, לארוז את כל הבקבוקים בצורה יפה, דקורטיבית ומרשימה ולהביא את המארז אתכם בערב חג או בכל מועד אחר.

פתיחת המתנה וטעימה

בכדי שהמתנה תעורר סקרנות וכן בכדי שהיא תיצור חשק לראות מה מסתתר בה, הקפידו לארוז אותה בצורה אטרקטיבית ומרשימה. לאחר פתיחת המתנה, עודדו את האורחים שקיבלו את המתנה לפתוח את אחד הבקבוקים ולהתרשם מהטעם המפנק והמיוחד של הבירות שרכשתם עבורם. אין ספק שההנאה שלהם תהיה שווה את הכל.

רכישת מתנה לחג המתקרב היא לא פעם דבר מורכב שכן, רבים לא יודעים איזו מתנה כדאי להם לרכוש שתשמח את מקבליה. הבחירה במארז בירות ישראליות איכותי ומשובח זוהי ללא ספק הבחירה הנכונה.


bottom of page